Vasaloppet!

Jag önskar jag vore frisk, fan så dåligt jag mår och grabben blir inte bättre heller. Det gör så ont i mamma hjärtat när han har så mkt snor i näsan men det kommer inte ut, det låter jobbigt att ens behöva andas, mitt lilla hjärta. Det är bara att hoppas vi blir bättre, jag hade iaf tänkt bli bättre helst imorgon så jag kan ge L mer energi. 
Det tråkiga är att Joakim också håller på att fälla dit, han har börja bli snuvig och fått ont I halsen...
 
Idag ligger vi bara inne också, vi ser på Vasaloppet och dricker te, och inte glömma min varma nyponsoppa med glass och mandelbisvier, mmmmm.... 
På sidan om har jag min C-vitamins tallrik med fruk, det är så gott med färska frukter, verkligen.
 
Till veckan ska jag och L till Åsele, mormor och morfar börja sakna oss nu, det är dax att vi packar oss i bilen och spenderar lite tid med dom. det blir några dagar tillsammans med dom. 
Jag har lite ären att uträtta så hur soM helst måste jag hem.
 
...........................................................
 
 
jag har inte så mkt ork att skriva här, jag återkommer, 
 
hejdå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Evelina Hellström

Det bästa som hände mig i livet var när min son föddes den 17 oktober 2012.

RSS 2.0