Typiskt så säg?

 
Känns inte riktigt sådär jätte bra nu, Lukas har blivit förkyld och febrig, och det bara är några stackars dagar kvar tills dopet...känns så himla typiskt. 
Han somnar så dåligt och gör allt för att hålla sig vaken! Så idag fick han sig lite Alvedon för att klara av att somna och det gjorde han på direkten, jag kommer fortsätta ge honom det bara han få vila sin kropp, vet inte, men personligen tycker jag inte att det gör något att han får sig lite Alvedon så han verkligen kan slappna av och kanske inte ha (ont)? Hur gör ni andra egentligen?! Det är inte kul när han är het som en kaffepanna och snorig som bara den den, de kan möjligtvis kanske vara tänder med, men hur som helst rinner det massa snor..
 
nu håller jag på att koka köttben, svärmor jobbar, grabbarna i huset jobbar, svärfar är i Dorotea och min lilla vän sover så gott i farmors säng! 
 
Snart dax att koka kaffe! :) 
 
........


Kommentarer
Rebecca

Jag brukar ge Isabel Alvedon när hon har feber eller när hon hade ont i benen efter sprutan.

2013-04-18 @ 21:45:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Evelina Hellström

Det bästa som hände mig i livet var när min son föddes den 17 oktober 2012.

RSS 2.0