Passar på!

 
Lukas bestämde sig för att sova en stund nu efter lite käk! Jag tänkte då passa på att skriva några rader här, även fast jag inte alls är motiverad! 
Grabben har fått sina två första tänder, vilket känns jätte bra faktiskt! Det gör en glad, då undrar ni säkert varför man bli glad över sånt? 
Allt som överraskar en, en första gång gör ju en människa lycklig, speciellt när det gäller sitt barn och dens utveckling, man ser ju verkligen att det går framåt och att den lilla mönniskan är frisk och fungerar". 
 
livet som mamma i allmänhet är ju det bästa som kan hända en, du förändrar ditt liv och allt får verkligen helt annan mening, jag ångrar aldrig mitt barn, eller att jag skulle vilja ha gjort något annat innan han kom hit till oss, det är inte så enkelt men man får helt enkelt bara ta allt för vars det är och göra sånt man gillar och vill trots att man har barn, det krävs mer planering och mer regelbundna saker I ens liv. 
 
..........................................
 
 
på lördag ska jag ha en hel dag tillsammans med Sabitha i Östersund, jag som sällan åker till stan eller aldrig någonsin shoppar till mig själv eller Lukas, jag ska verkligen gå LÖS och handla mig leds så jagande behöver åka och shoppa på ett tag! ;) 
 
detvar det lilla jag hade på hjärtat! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Evelina Hellström

Det bästa som hände mig i livet var när min son föddes den 17 oktober 2012.

RSS 2.0