18 september

 
 
 
Tiden går, och JA shit vad den går. Insåg igår att Lukas blev 11 månader?! Men herregud tänkte jag... tyckte nyss jag låg på BB och fick vara med om världens mest helt underbara upplevelse. Nu har det gått så fort därifrån att jag minns inte hur allt gick till när jag läser om andra som berättar om sitt nya färska mammaliv... 
 
Man kliver lixom in i mamma rollen så fort man har den där lilla saken på magen, det går av ren rutin allting, hur man ska sköta, mata och vårda Mm. 
Osäkerhet fanns, och finns även idag, men innerst inne vet jag att hur mkt jag än rådfrågar om olika saker är det ändå bara två människor i hela den här världen som vet hur Lukas vill ha det, och det är jag och Joakim. 
 
.
 
L-J
...........................
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Evelina Hellström

Det bästa som hände mig i livet var när min son föddes den 17 oktober 2012.

RSS 2.0