Måndag

Solen skiner i Borgafjäll och idag tänkte jag inte gör allt för mkt. Tänkte bara vika lite tvätt sätta tvättmaskinen igång, sen måste jag och Lukas gå till affären och handla lite. Det är vad som är planerat idag. Dagarna går så fort ändå tycker jag... Fast man inget har att göra...förutom att ta hand om en bebis och se till att han har det bra, får sova, äta och leka lite.
 
 
Det enda jag vill fokusera på nu är att bli riktigt riktigt frisk, Lukas hostar bara nu, även om det låtre eländigt mm så mår han mycket bättre, han har haft samma som mig, feber och snuvig. D har inte varit den lättaste influensan, den har varit tung den här gången och det verkar som att inte bara vi haft den utan många andra också runt omkring. Äntligen känner jag att min snuva, min huvudvärk, min feber börjar släppa, har dock börjat få lite ont i halsen, men det stöter jag undan lätt me massa te och inne mys. 
 
 
Eftersom vi båda har känt oss rätt okey, de senaste dygnet så följdes vi med pappa Joakim igår på en promenad, det var ett underbart väder, -2 grader och solsken, vi tänkte att vi skulle gå till backen och kolla, där träffade vi på lite folk, och det var trevligt när man suttit inne några dagar och surnat. 
 
 
 
Igår gjorde jag även våfflor, kände att det kunde smaka riktigt bra med äkta vaniljglass och hemmagjord hjortronsylt, och det gjord det. 
 
............................................
 
nu sover Lukas och jag tänkte klä mig ordentligt för dagen, sen måste vi gå en sväng runt byn och sen stanna på affären en snabbis! 
 
Ha en bra dag allihopa! 
 
Förresten, jag funderar på att ha lösenord på min blogg, kände för det, det är inte SÅ många som följer mig men endel, och dom som "känner" mig kan ju fråg isåfall.
Vi får se vilket beslut jag tar!
Skulle vilja lägga ut bilder här på Lukas och oss, så mina närmsta kan hänga med Lukas växt. 
 
 


Kommentarer
Sara - Mamma till Elvin

Jag vill gärna följa bloggen om du sätter lösen på den! :) Kram

2013-03-04 @ 10:31:49
URL: http://www.frookensara.blogg.se

Jag vill isåfall ha lösenordet :)

2013-03-04 @ 12:26:13
URL: http://frudrutts.blogg.se
Rebecca

Jag fortsätter gärna att läsa din blogg om jag får :)

2013-03-05 @ 20:12:50
URL: http://rebelii.blogg.se
Ingmari

Hej...hoppas att jag tillhör de som får ta del av lösenordet ifall det blir så...gillar verkligen att få läsa din blogg...blir så glad av den :-)

2013-03-06 @ 21:43:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Evelina Hellström

Det bästa som hände mig i livet var när min son föddes den 17 oktober 2012.

RSS 2.0