Första inlägget

Då gör jag mitt första inlägg via min efterlängtade iPad! Tillslut bestämde jag mig för  att det får bli den nya ipaden med retina skärm wifi + cellular dock endast 32GB då jag verkligen övervägde min användning utav minnet, 64GB kändes överdrivet för min del. Jag har ju trots allt lite erfarenhet av minnen, inte av mitt eget för det suger, men min iPhone har 16GB och fet räcker mer än någonsin, jag tror jag haft över 2000 bilder. 
 
 
jag skriver sällan, kommer mig aldrig för att starta datorn för att blogga, kolla vk, Aftonbladet, jaktbloggar, väder mm trots att det är något jag behöver. Men nu när ipaden landat hemma hos mig kommer det nog definitivt bli fler inlägg, jag lovar inget men jjag hoppas jag kunna underhålla er med mina tråkiga inlägg! ;) 
 
-----------------------------------------------------------------
 
Hur är det med Lukas? 
Han har blivit så stor han väger säkert 6,6kg om inte mera, eftersom vi bor 10mil från närmsta BVC ställe så har jag inte vägt honom, men det blir nog alldeles snart eftersom man ska få sin 3månaders spruta! Huvva, jag är inte spruträdd men jag tycker det gör ont i mammahjärtat att se sitt barn få ont eller bara uppleva smärta! 
Vi mår bra annars, det känns som det var flera år sen han föddes, nu  "pratar" han, äter på sina händer, påfrestande ögonen att gå i kors, rullar sig från mage till rygg och från rygg till mage, detta var ju ett tag sen han började med! 
dreggelskydden/halskragen är väl kanske det bästa som uppfunnits, Lukas dregglar som aldrig förr och det är skönt att inte behöva byta blöta kläder jämt!
Finns det något mer? 
Nä jag är ganska så lycklig och har det så bra! Kär och galen, och har världens finaste barn! 
 
 
Nu ska jag fortsätta njuta av kaffet medan drängen fortfarande sover! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Evelina Hellström

Det bästa som hände mig i livet var när min son föddes den 17 oktober 2012.

RSS 2.0