Fackeltåg

Påsken är över, Det känns bra att återgå till det vanliga gamla liver, livet som en hemma mamma. Känns som att man kanske hinner göra lite mer hemma nu. Har haft massa folk hemma, bland annat Joakims alla syskon och syskonbarn, det har varit så himla mysigt verkligen, man har fått en liten energi kick, det räcker såhär nu ett tag, för snart är det dop och då blir det på samma sätt igen, massor med folk och släkt.
 
måndag onsdag fredag har det varit fackelslalom i backen, det var så otroligt vackert. Och faktisk så har jag missat det alla gånger tidigare, men ikväll satt jag med Terese i telefonen medan jag satt framför fönstret och beskådade den vackra lysande masken, längst ner slalombacken. Roligt att det finns så mkt folk som vill ställa upp och göra något sånt här kul. 
 
Ikväll käkade vi middag tillsammans med familjen Isaksson, efter det så åkte vi hem och jag gav Lukas lite mat och sen la jag honom för natten, nu sover han sen över en timme tillbaka......jag har altså egen tid, för Joakim han pistar backen ikväll, så han kommer nog inte hem förrän senare. 
 
................................
 
det har annars varit en riktigt bra dag, för både mig och svärfar tror jag nämligen. Vi 
är tydligen värd detta.....men det visste vi ju. :) 
det är faktiskt så att jag fått en systemkamera utav Joakim idag, bara för att jag typ är världens bästa flickvän och sköter hans barn så bra, jag blev så himla glad, jag brukar ta så mkt kort på Lukas, jag är väldigt noga med att han ska finnas med på mail en bild per dag, blir ännu bättre med en riktigt kamera. 
Svärfar har fått en iPad 4 sjukt, men han har ju trots allt varit lite avundsjuk på mig och min padda, så det här var han verkligen värd, dasstidningen kan ju slänga sig i väggen, eller hur bästa svärfar? ;) 
 
nu ska jag mysa ner mig i soffan! 
 
kram 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Evelina Hellström

Det bästa som hände mig i livet var när min son föddes den 17 oktober 2012.

RSS 2.0