Praktik i 4v

Nu har jag landat i åsele för att göra mina apu veckor så jag får dom bortgjorda. :) Det känns riktigt bra att få göra bort det, men det känns jävligt drygt också måste jag få säga.
Vill helst vara i fjället tillsammans med Joakim och Nikita och vara på mina jobb där jag får betalt, men jag hoppas att veckorna går snabbt så att slipper vara här..

Soft schema jag har här nu i åsele, jobbar mån-tors sen får jagf åka upp till fjället igen över helgen, skönt.

________________________________

Näe nu orka jag inte skriva nå mer, tappat lusten för det här, varför ska man ha en blogg då man inte har något att skriva? :)



jag älskar diig Joakim! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Evelina Hellström

Det bästa som hände mig i livet var när min son föddes den 17 oktober 2012.

RSS 2.0