gillar inte...

Jag är mest inne på att läsa massa intressanta bloggar, men själv så står jag gärna över att behöva skriva min egen.
 Det är otroligt jobbigt och ansträngande och jag fattar egentligen inte grejen. Jag har inget speciellt att dela med mig och jag känner inte att jag behöver skylta med min kärlek eller mitt liv, trots att det är det bästa som jag har och det som gör mig till den lycklige idag.

Jag skulle kunna tänka mig en blogg med bara bilder, sen får varje bild tala för sig själv.. det funkar. ;) ´


Och nu gick det inte att lägga upp bilder ;/


Kommentarer
evelina

Håller med dig, man vet sällan vad man ska skriva om, bilder är så mycket roligare att visa. :)



Missade tidigare att du hade en blogg jag kunde svara i. Jag har ingen koll, det går säkert. De där med iphon´s är inte riktigt min grejj ;P



2012-02-02 @ 23:27:01
URL: http://evelinarg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Evelina Hellström

Det bästa som hände mig i livet var när min son föddes den 17 oktober 2012.

RSS 2.0