Frilufsbutiker och kläder....


..är det enda jag vill kolla på och ha, känns det som. Har blivit helt förälskad i en Jacka från Norröna i dun som har gått ner på priset, kostar ca: 2500 kr, jag vill så gärna ha den men jag vet att jag vill lägga pengar på mycket annat också.

Men jackor är bra att ha, sånt som man måste använda och slita på jämt.

_______________________________


Idag blir det ugnspannkaka! Jag ska snart ställa mig och börja göra den. Skulle gjort lite skola idag men inget har hänt trots att min etik bok landat i fjället nu! 

Eh det finns tid så fyfan! 




 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Evelina Hellström

Det bästa som hände mig i livet var när min son föddes den 17 oktober 2012.

RSS 2.0