Byafest!


Ikväll är det byafesten som jag har hjälpt till att ställa i ordning tillsammans med Stefan och Johanna, jag hoppas på en trevligt och rolig kväll, kommer jag ihåg så ska jag ta lite bilder också, nu när jag blivit så blogg"nördig". Det är väl tänkt att vi alla ska ta med oss mat enskil,t och där så ska vi sitta vid elden med murikan på elden och griljera vår mat som vi har med oss, får se om jag och joakim tar med oss eller om vi äter hemma istället, jag har så himla mycket rester som jag skulle vilja bli av med, kan hellre stå ute och prata med folk. Sen får man ju gå in och äta när maten är klar så man inte behöver sitta ute och frysa ;P

Det kommer även finnas ett band på plats, jerre och jesse kommer att spela och det ska bli riktigt spännande att få se dom spela, och till det bästa ; vi satt upp en röd riktigt porrig lampa där dom ska stå och sjunga, det är riiiiiiktigt schnööögt!!
(man gör det till vad det blir)

Idag tänkte jag ta itu med skolarbetet, men än så sitter jag i långkallsonger och underställströja och har inte kommit längre, hade även tänkt gå ut till Nikita i buret och se vart jag ska truga kabeln som hon attackerar hela tiden.
Efter jag kollat buret skulle jag ha varit och släppt nikita i skogen lite, både för att röra mig själv och henne, jag fick lite absitens, men jag får se vad dagen bjuder på.

____________________________________

Hoppas ni har det bra allihopa!


Sandra och Jag 2011

My lovely friend!


Sandra, ser du det här, eller om du råkar höra av någon att jag saknar dig kan du väl förhelevete RINGA!  Jag har inte ditt nummer längre, och det finns många Sandra Olofsson i umeå!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Evelina Hellström

Det bästa som hände mig i livet var när min son föddes den 17 oktober 2012.

RSS 2.0