blogg ivrig på senaste

ja jag har börjat skrivat rätt mycket på senaste tiden, för att jag är ledig rätt mycket just nu och orkar inte pllugga eftersom jag blir bekväm av att vara hemma för mycket, och ser så mycket annat som jag tycker är mysigare/roligare, men egentligen borde jag plugga för att så snart som möjligt bli klar med utbildningen.

Jag läste i Ute Magasinet idag och tänkte tävla om en fin jacka
Bergans dun jacka
Jag kunde frågorna någorlunda och hoppas på att ge rätt svar.




Jackan är snarlik denna!


_________________________________________


På söndag när jag stängt affären här i Borgafjäll kl 16.15 så åker vi/jag snabbt ner som ögat mot åsele för att gå ringträning med min lilla gumma kl 18.00, hur det nu ska gå, tar vi då. Jag ska ju gå utställning med henne på åsele vintermarknad och hoppas på få bra betyg trots hennes stretiga bettende ibland, så det är på tiden att hon lär sig att gå fint i ring nu också.
På måndag kl 11.30 har jag bokat tid hos veterinären Malin för vi ska ta 1års spruta vilket Nikita inte kommer att tycka om, och inte jag heller för den delen, men jag får se det från den positiva sida istället.




Hon låg bara för några månader sen i min famn och sov lätt flera timmar i rad, medan hon idag inte kan sitta still en minut.

__________________________________

Sen tänkte jag ta itu med skolarbetet om jag har någon lust för det och sedan göra klimpsoppa med kött och grönsaker.


Jag kanske åter kommer :)







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Evelina Hellström

Det bästa som hände mig i livet var när min son föddes den 17 oktober 2012.

RSS 2.0