lyckligast med dig...

 
Känner mig som världens lyckligaste. Jag har det så bra, och jag mår så himla bra. Jag trivs helt enkelt med livet, och jag menar då inte att livet alltid är på topp jämt, men att jag egentligen inte har något att klaga på.
 
Jag har en pojkvän som gör mig glad och trygg, som visar kärlek och tycker om mig för den jag är. Det är en fantastisk känsla att gå och bära (vårt) barn, vilket rus som stiger i kroppen. Att se magen bli ojämn och konstig för att den lilla i magen sträcker på sig lite. Att känna rörelser och veta att det snart, alldeles snart kommer komma fram en fin liten bebis efter mycke kämpande som jag ser fram emot.
Jag skulle känna mig så fattig utan J och hans vackra familj, jag skulle aldrig kunna haft det bättre och jag är så tacksam för att han är min.. HAA
Älskar dig Joakim Isaksson
 
Min familj i åsele, mamma pappa moster kusiner mm är jag också så otroligt tacksam för att jag har. Dom är glada för att få bli mormor och morfar och att det kommer en liten bebis i släkten, det var ett par år sen sist. Dom ger mig saker, kläder mm för att hela tiden underlätta för min ekonomi, vilket jg tycker är helt okey, varför ska jag köpa bilbarnstolar, gåstolar mm när det finns fina och fräscha?
Tack för stödet! Älskar er alla!
 
Mina vänner, eller det låter som att jag delar mycket med mina vänner, men in själva fallet finns det 1 som jag delar det viktigaste med. Och jag vet att ni alla vet vilken det är.
Terese Domeij som alldeles precis fyllt år för 2dagar sen, Grattis igen vännen. Tack för att du finns där för mig, alla dagar och tider. Jag vore fattig utan dig med i mitt liv, har aldrig så kul som tillsammans med dig.
 
___________________________________
 
Börjar bli stressad över hur jag ska göra med ledighet, vill hinna jaga lite älg också i höst och ska försöka ta havandeskapspenning. Jag är bara rädd för att jag inte har tålamod att inte göra "nått" på dagarna.Ska jobba på det där i morgon. Då ska jag sätta mig med försäkringskassan... pju.
 
Sov så gott allihopa!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Evelina Hellström

Det bästa som hände mig i livet var när min son föddes den 17 oktober 2012.

RSS 2.0