sjuklingen blir inte bättre.

Hej Allihopa, och tack för alla gratulationer idag, på telefon och fejjan.

Trodde dock att jag skulle få en bra och skön natt, men det fick jag inte, är uppe unge fär 20ggr per natt för att snyta mig, dricka vatten, trycka i mig en ipren då och då, och äta en halstablett, vakanr så fort jag hostar, och det är inte det värsta, utan jag stör resten utav min lilla familj som ligger och sover ;/
Hur jobbigt är det inte att vara förkyld? Jag hade nästan glömt bort hur jobbigt och tråkigt det är.
Jag lever iaf, och det har ringt en hel del på telebobben idag, från tidig morgon till nu. Svärmor har ringt och sjunge, Svägerskan Therese har ringt och sjungit och Frugan har ringt och sjungit, (en kort lite visa) Resten som ringt har klagat på stämman, eller att dom är förkyld, om man nu ska tro på det.
 
Tänkte sätta mig med skolarbetet idag, men lååångt inne i mig säger det ifrån och tycker att jag ska ha vilodag i dag, då det ändå är min dag, så jag har bestämt mig för att böckerna och arbetet få ligga på hyllan idag, iaf tills ikväll. Jag vet inte om jag ska göra någor snabbt arbete ikväll, efter jag kommit hem från jobbet.

Måste bara lägga till att jag inte är dödsjuk, det är därför jag är på jobbet. Jag har inte feber och inte ont i halsen, egentligen så är det bara snuva och hostan som gör mig vansinnig och ond i halsen. Annars är jag pigg och känner mig glad. Annars hade jag aldrig sörvat mina söta gamlingar om jag vart sjuk.

_________________________

Igår kväll åkte Joakim och såg på jägaren 2 och kom hem 23.30 så jag låg och sov när han kom hem, men hörde ju naturligtvis då han komme hem, och då låg vi och pratade och bara rådde om varandra, sånna stunder älskar jag, jag har det så jävla bra bara..
Imorse gav han mig en riktigt rolig och fin present som ni får höra om till nästa helg, Då kanske det kommer lite bilder med.
Vi ska nämligen åka ut på äventyr, och jag tror det blir skit kul. Jag och Joakim gör sällan saker tillsammans, förutom att laga mat och duka på/av bordet, så för min del är det jätte värdefull tid som jag ska få med honom nästa helg, plus att jag fått en natt på något hotell senare framöver. , som han inte tänker berätta om, (vart, när, hur), för det finns tydligen i en utav hans planer.

________________________

Första veckan i oktober åker vi till Ikea i sundsvall, och jag längtar verkligen. Har varit dit en gång tidigare. Och nu så ska jag få träffa mitt kära kusinbarn Henry ♥ och hans familj, det ska bli kul att få träffa honom påriktigt och inte bara se honom på tv och telebilder ;)

Det var allt för mig.

Ha en bra dag allihopa.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Evelina Hellström

Det bästa som hände mig i livet var när min son föddes den 17 oktober 2012.

RSS 2.0