sjukling

Vi har landat i östersund (det gjorde vi igår), och det känns både bra och dåligt, hade vela vara hemma i åsele för jaktens skull och för att Nikita ska får vara ute i skogen, det finns massor med fågel i Gafsele och det är så roligt.
Men för det bra så får jag vara med joakim.

Ska krya på mig idag, med hjälp av lite dammsugning och skura golvet hade jag tänkt, jag är inte riktigt klok jag vet. Men för att dagen att gå måste jag göra något, kan inte bara ligga.
Efter detta tänke jag ta tag i mina böcker, läsa och göra massa uppgifter. Det bör jag orka.








jag är världens tacksammaste för att jag har fina människor runt omkring mig, en pappa, mamma och en bror som jag älskar. Jag har en egen underbar "liten" familj som består av en finnspets och en kille som gör mig glad varenda dag, jag är lycklig varje dag jag ska lägga mig och sova, och jag vet att jag är lika lycklig då jag stiger upp igen.
ja, livet är helt enkelt underbart. <3

Nu är det dax att göra lite nytta.

återkommer kanske..


Kommentarer
Terese

Ta det lugnt nu Frugan när du är förkyld!!! :) Puss & krya på dej.

2011-09-19 @ 14:53:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Evelina Hellström

Det bästa som hände mig i livet var när min son föddes den 17 oktober 2012.

RSS 2.0