nu får han ta och komma hem

.... min lilla Joakim har varit och jagat med en gubbe ikväll efter jobbet, som han aldrig träffat utan bara ringt till. Han åkte iväg och tidigare ikväll och då det började bli mörkt vågade jag mig ringa honom för att höra om han var påväg hem.
Han svarade inte, och nojjig som man är tror man ju något har hänt, typ : att gubbe mördat honom och tagit Nikita eller så, ja ni som känner mig kan ju förstå hur jag satt och bet på naglarna. Efter ett tag så ringer pappa, vet du hur det gått för Joakim, har han skjutit, jag får inte tag i honom, och då är jag upptriggad igen. Räcker det inte med att det är storm så man hör takplåten på huset bullrar och att det spöregnar + bäcksvart utomhus? Snacka om att skrämma upp sig själv.

Jag har bara för ett tag sen fått tag i honom, och det var ingen fara, han är påväg hem, men då i hans tur säger han att han ite vet vart han är och att han har kört in på fel väg? Men hallå, det känns som i en dålig skräckfilm, något borde ju hända, tycker man.
Han har ännu inte kommit hem, och det stormar utanför dörren.

__________________________________________________

Om inte annat kan jag berätta att jag har blivit helt drogad utav min iphone NEHEee, det visste ni väl inte? Jag har ett spel som heter Wordfued och det har blivit rätt många timmar framför telefonen..
Startar nya spel hela tiden. Ni som har smartphone, pröva vetja.

Nej, nu är det dax att slå sig ner ordentligt i soffan och mysa tills min familj kommer hem. Jag har ju trots allt pluggat i 3½ timme + wordfued.. pju.

Imorgon väntas jobb, doktor & jobb..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Evelina Hellström

Det bästa som hände mig i livet var när min son föddes den 17 oktober 2012.

RSS 2.0