lucky me

Idag tänkte jag hoppa på ett kvällsshift och arbeta lite, inbillar mig själv att jag är frisk, jag menar, jag städade hela lägenheten igår.
- Dammsugade (alla rum)
- Skurade golvet (alla rum)
- Dammtorkade
- Tvättade
- Hängde tvätt
- Plockade ur/in i diskmaskinen.
- gjorde mysigt och tände ljus för att även få upp lite värme.
Ja jag gjorde en hel del igår, trots att jag är förkyld. det var jobbigt och jag blev anfådd för minsta lilla, men jag fixade det.

Jag borde ju fixa ett kvällspass utan problem, är lite snuvig bara, och lite hes. Men det är inte så farligt.

_____________________________

Imorgon på min egnaste dag så jobbar jag typ 15.oo-21.oo så det blir inte bullefika imorgon inte, kanske inte torsdag heller.
Men det är inte så viktigt för min del, jag vill inte ha uppvaktning egentligen, och inge presenter, det är en helt vanlig dag och man "firar" att man blir 1år äldre, känns ju bara jobbigt...
Men det hinns fika, jag tvivlar inte.

:) den 28e sep fyller min bror år, 28 faktiskt. ;D Jag vet precis vad han ska få utav mig.

_____________________________

Nu på morgonen har jag hunnit duscha, med Nikita som beskådare, och jag har hunnit skicka in några uppgifter. Igår kväll skickade jag in kanske 5-6 uppgifter, jag är stolt faktiskt. ;D Men idag tog det emot att göra det, laddar batterierna för jobb ikväll istället och myser på soffan...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Evelina Hellström

Det bästa som hände mig i livet var när min son föddes den 17 oktober 2012.

RSS 2.0