Fredag

Har varit i skogen hela långa dagen, inget har det blivit idag heller. Jag har blivit riktigt stolt idag iaf.
Vi gick och gick med Nikita och inget hände. Efter ett tag då vi kom fram på en liten skogsbilsväg så stötte vi upp två hönor, Nikita labbade efter, men med tanke på spöregnet så hade hon svårt att lokalisera vart dom landade och sprang därför in i skogen och TOKSÖKTE, hon var borta i en evighet, men sedan gav hon upp och kom tillbaka.
Kan säga att jag har en riktgit trött hund nu som ligger i vardagsrummet och sover efter lite mat och goda ben.

När vi kom till bilen var det bara att klä av sig, alla regnkläder med mera innan man kunde sätta sig i bilen, det var sjuukt vad det regnade.
Men nöjd fick jag bli... :)

Ikväll hade jag tänkt och slappna av, inte plugga inte göra något. Umgås med folk och dricka en öl.
Så blev det inte, har redan suttit och skrivit ett arbete och skickat in, och jag har dammsugat, tankat bilen, skjutsat min bror till några kompisar och packat ihop alla mina saker tills söndag.
Nu lämnar jag datorn ett tag och vilar mina ögon och min kropp.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Evelina Hellström

Det bästa som hände mig i livet var när min son föddes den 17 oktober 2012.

RSS 2.0