Tiden går fort...

Snart är det dax för valpen att komma till oss, jag längtar. Under påsk åker jag och Joakim upp till fjället och tar med oss vår lilla bebis, blir alltså med andra ord ganska lugnt för våran del, eller så får vi dela på oss! I allafall så har vi varit i fjället den här helgen och det har varit rätt bra väder, lite röd om kinderna är man ändå, Joakim lyckas alltid bli brun och fin, men jag blir mer röd! ;-) saknar redan fjället och mina bästa svärföräldrar, finns inget som är så harmoniskt som att vara där hemma! Nog pratat, jag ska byta kläder och sen göra mig redo för jobb strax! Ännu en sån här jobbig måndag :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Evelina Hellström

Det bästa som hände mig i livet var när min son föddes den 17 oktober 2012.

RSS 2.0