Förut så var det min dröm....

Sitter i lastbilen just nu och njuter av en kopp kaffe med en skinksmörgås, jag tror det är min 6-7 kopp sen vi startade kl 2. Är inte speciellt bra eller nyttigt med så mkt kaffe, men det faller ju mig i smaken. Tänkte hänga med pappa och åka idag, det var ett bra tag sen sist och jag har faktiskt saknat det här "road livet" (hur man nu kan göra det). Förr så var ju det min dröm att ta lastbils kortet, men blev inte riktigt så..... har ju suttit många timmar i lastbilar, upplevt mycket och faktiskt kört endel med, fick en liten kick efter min första utflykt med en 62 tons lastbil och 24m i mina händer. Slut snackat, funderar på att.......fylla på kaffemuggen kanske! :P Ha en bra helg allihopa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Evelina Hellström

Det bästa som hände mig i livet var när min son föddes den 17 oktober 2012.

RSS 2.0