Vinterkräk!!!!

I lördags åkte Joakim på Vinterkräksjukan skulle jag tippa på, jag är förstås himla fundersam över varför jag aldrig får det, vill men ändå inte pröva på det, bara för att se hur dålig man verkligen blir. Med tanke på mitt jobb inom vården i mååånga år har det blivit många resor igenom magsjuka och vinterkräksjuka men jag har lyckas klara mig, ändå har man lixom tagit hand om "skiten". Det händer mkt i mitt liv just nu, vi har flyttat och det är kaos hemma i vår nya hydda, man vill göra så mkt! Imorgon blir det iaf av med tapetseringen i köket och upp med våra fina och nya målade lister i vitt. Jag längtar verkligen så vi får fram köksbordet och får lite ordning. Ikväll började jag med att hänga in jeans o h stuf i våran stora klädkammare, men det fattas något., måste in på jysk och luska lite! ;-) Tack för mig. Saknar alla mina fina hemma! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Evelina Hellström

Det bästa som hände mig i livet var när min son föddes den 17 oktober 2012.

RSS 2.0