Veckorna går så snabbt!

Fil med müsli på morgonen börjar bli en vana för mig till frukost, det är gott, mättande och enkelt.

Idag är det Torsdag, tänk vad dagarna går snabbt. Längtar så otroligt mycket hem, efter familjen, vänner och kusinbarn.
Ihelgen ska vi faktiskt "hem" eller till Dorotea och hälsa på några kompisar där, så blir en snabbvisit hem till lövnäs och säga hej och äta lunch också.

Har egentligen väldigt lite att skriva här, förstår inte hur många klarar av att skriva långa sidor med info. Jag gör det då inte, har inte så mycket att berätta.

___________________________________

Nu ska jag fika klart och byta om, för sedan lunch på stan med Maria. Ylva och Ninni! Sen ikväll blir det jobb som vanligt.!

jo visst ja, vi har sagt upp lägenheten..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Evelina Hellström

Det bästa som hände mig i livet var när min son föddes den 17 oktober 2012.

RSS 2.0