tiden går.

Klockan är halv ett ungefär och jag har i stort sätt packat, eller lagt fram allt jag ska ha med mig, men inser att jag kanske måste ha min Thailandsväska istället för min/ "karls" bag. Brukar bara ta bagen när vi åker över helgen, och då har man inte mycket stuf med sig.
Nu där emot behöver man lite med sig och då kanske min stora resväska passar perfekt.?

Hinner grubbla imorgon, ledig dag och tänker göra mig ordning direkt på morgonen så att det bara är för mig att åka på Fredag då Joakim kommit hem.

Pratade nyss med pappsen, och han hörde att jag blivit förkyld, känns jävligt när han säger; Då kanske du inte kan vara med på jakten lilla gumman... ÖHM jo, jag ska ligga på dödsbädden för att inte vara med på Jakten,(det ska alltså mycket till för att inte vata med) det är det här "vi" jägare ser framemot, första veckan och den kommande september månaden, och oktober.
______________________________________

Nej nu ska jag vila lite till och ladda mina batterier för kvällens arbetspass ute på frösön.

cya!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Evelina Hellström

Det bästa som hände mig i livet var när min son föddes den 17 oktober 2012.

RSS 2.0