Lördag kväll...

... och ett himla liv.
15 timmars passet är avklarat snart, och jag känner mig rätt stolt & mätt.
Imorgon väntar en nya och intressant dag, jag ser himla mycket framemot den.
Jobbar 7-16 och sen beger jag mig en bit bort för att göra något som jag längtat efter så mycket, och blir nya prövningar. Är så glad att jag tar för mig saker som jag nästan aldrig gjort förr.
Framför allt träningen jag börjat med och det som komma skall i morgon.

Jag hoppas verkligen turen ligger på min sida i morgon och att jag gillar det.
Ni som vet kan ju vara tyst om det..
______________________________

Vill bara hem, känns verkligen som att mitt hem är nu i östersund, hade aldrig känt samma känsla om jag inte haft Joakim vid min sida.

cya.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Evelina Hellström

Det bästa som hände mig i livet var när min son föddes den 17 oktober 2012.

RSS 2.0