underbara liv

Tråkig jag börja bli på bloggen här, men veckan och helgerna som varit så har jag spenderat min tid med Mamma och Pappa hemma i åsele. Har varit jakt i stora lass, men absolut ingen skjuten älg. Vi har sett älg, massor med älg. Men ingen har hamnat i backen.
Joakim har varit med mig i en hel vecka i åsele, och när han skulle åka hem till Borgafjäll kändes det tråkigt, men helgen gick snabbt.

Och nu är vi tillbaka till Östersund, vägen hem igår var jobbigt. Jag körde BMW, och Joakim tog hit 245, och jag var rätt dör mig själv då jag körde, hur ofta blir man de lixom? Jag körde bakom Joakim 60km/h. Hur långsamt som helst. Men det var halt och bilen fick sladd hela tiden, men då har jag ju bara världens mysigaste och omtänksammaste pojkvän som ringde hela tiden då han inte såg mig i sina backspeglar, den enda som brytt sig som om mig. Jag är överlycklig att jag har han vid min sida.

Men vi tog oss hem, och då hälsade vi på mysbarnen & Jessica och Sven, sen skulle vi handla men vi glömde tydligen det, så det blev mys framför tv och så ska vi handla massa idag, och fixa här hemma!
________________________________________________

Träffade världens bästa folk när jag varit hemma.
storebror är bäst.  mm.


orkar inte skriva nå mer nu på Morgonen, ska göra mig i ordning för att dra på jobbet om en liten stund. Idag blir det Dagcentralen som väntar. skööönt. 09.30-15.30


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Evelina Hellström

Det bästa som hände mig i livet var när min son föddes den 17 oktober 2012.

RSS 2.0