Kass dag

Torsdag idag och jag är inte speciellt glad eftersom jag har gått och blivit sjuk. Kände det redan igår men jag tog tjuren i hornen och åkte på jobbet iaf, det var skönt men blev absolut inte bättre med min förkylning. Kom på idag att jag har bara huvudet för att bära mössan på, allt jag gör går emot mig och ja glömmer saker hela tiden, kanske få skylla på min feber som jag ligger i nu. Klev upp i morse bara för att vara jävligt snäll med mina arbetskamrater så dom slapp ringa in någon i morse och för att det inte skulle bli kaos. jag är egentligen för snäll, vem masar sig upp om man är varm och har feber, ont i halsen & är tät i näsan?? Det är nog jag och säkert någon enstaka till, men är man snäll som mig ställer man upp och jobba förmiddagen. Nu är jag äntligen hemma och jag har lagt mig i soffan och tänkte dra en filt över mig och mysa tills smallville börjar. Längtar till Joakim kommer hem, han ska laga kött åt oss ikväll, han är duktig på att få det gott... Jag älskar dig Joakim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Evelina Hellström

Det bästa som hände mig i livet var när min son föddes den 17 oktober 2012.

RSS 2.0