inga stora förändringar...

Gillar inte riktigt att sitta vid datorn då jag har tid att vara med Joakim, därför bloggen har stått stilla, men han struntar  i att "umgås" med mig, för att han tycker att vi jämt är med varandra. Jag blir så nojjig och tycker vi har för lite tid, och att vi aldrig får vara med varandra, men där har jag kanske lite fel, vi umgås faktiskt ganska mycket, men jag vill inte sluta må gott eller sluta "vara social" med varadnra bara för det. :D

Joakim fick sovmorgon idag till kl 09.00, och även jag. Ända tills klockan 16.00 idag då jag börjar jobba, jag har tagit bort tvätten och hängt upp en ny, och startat en ny tvättmaskin. Tänkte ta mig tid till att börja packa för min lediga vecka hemma i åsele med familjen och vänner, det blir en hel underbar vecka med baraaa jakt, känns hur kul om helst, längtar hem och längtar efter vännerna.

Känns som att jag inte pratat med min sussi på evigheter, eller annethe. Märta har jag hört lite ifrån, men inte Marie heller.. alla hemma på jobbet mitt saknar jag. åh.

______________________

Nu tänkte jag avsluta och göra lite fika och se smallville, kommer bli ett rikitgt bra avsnitt idag tror jag.! :)

♥ min joppe.


Kommentarer
madeleine

Hej! Jaa visst va dem mysiga.. Hur går det för jägarna hehe.. Inte en skjuten ännu! Vafan! Är ni hemma nästa helg? Om ni vill komma på inflyttningfest?

2010-10-22 @ 19:24:13
URL: http://myddis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Evelina Hellström

Det bästa som hände mig i livet var när min son föddes den 17 oktober 2012.

RSS 2.0