1år

..inte om så länge så har jag och min älskling vår 1års dag, och jag kan inte förstå att det bara känns bättre och bättre för varje dag, vecka, månad som går.
Känns som att tiden går så snabbt, man inte hinner inte ens en gång att blinka så har det gått ännu en månad.
Så fort han åker på morgonen, ser jag framemot att få träffa han efter jobbet och får kramas och får gå och lägga mig tillsammans med honom, men ändå gruva efter att massa timmar försvinner. då man åker åt varsitt håll..

 Jag kunde nog inte räkna med att jag skulle få det såhär bra, första gången vi träffades föll bara allt på plats.

I helgen har vi varit hemma i borga och myst med svärmor och svärfar, fått jätte god middag och fina presenter, massa lukta gott, och svärfar som Bertih säger att jag jämt försvarar gav mig pengar, :)

Jag älskar familjen isaksson ♥

____________________________________

Nu ska jag göra någon nytta  här hemma & sen åka iväg och rida, kände mig bekväm för det känns som det är kallt ute, men bara att bita ihop.

Skulle egentligen på stan och fixa lite presenter, men ska försöka få med mig Joakim, men kom precis på att han kanske ska iväg och jaga bäver, åh. deppad jag blev.

aja. får fixa det ändå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Evelina Hellström

Det bästa som hände mig i livet var när min son föddes den 17 oktober 2012.

RSS 2.0