Lördag

#Idag har jag jobbat mellan 7-12, kort dag, men yes det är skönt om man jobbat hela veckan som var och nu i helgen + hela veckan efteråt. Tror jag behöver det. Imorgon dock så jobbar jag 7-12/16-21, ganska så spy less sånna pass, men det är bara att gilla läget och längta efter lönen..

#Idag så har jag och hjärtat varit och handlat gardiner till vardagsrummet, inget speceillt men jul iaf, känns härligt med lite nytt och framför allt julsaker. Skulle kunna gå i vecker och bara handla allt fint som finns, men man behöver ju rejält med pengar också för att få allt man vill ha. Jul är nog en av dom mysigaste, finaste & underbaraste högtiderna som finns, älskar bara färgen röd och det blir sån mysig stämmning. Så ikväll har jag strykit mina gardiner och lagt dom åt sidan tills dom kommer upp, frågade även Joakim om vi kunde ta upp jul-lådorna, men jag gick visst över gränsen, det är lite tidigt det tycker jag med, men roligt att ta fram och kolla vart man vill ha alla saker. Vi får helt enkelt vänta tills tiden är inne. ;)

#I eftermiddag var vi även på Kalas hemma hos Vilmer som fyller hela 7år, han fick en kickbike med skidor, han hade visst önskat sig en sån, vem kunde missa höra dom önskedrömmarna hemma i Borgafjäll, då han bara skrev ut typ 4 önskelistor,och inte prata om något annat. haha.

# Nej nu har jag lovat min sjukling att jag ska göra önskade nudlar åt honom, för min del blir det klimpsoppa som jag tillagade åt honom igår..




loveyousomuch


Kommentarer
Frugan

PORR!

2010-11-14 @ 18:23:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Evelina Hellström

Det bästa som hände mig i livet var när min son föddes den 17 oktober 2012.

RSS 2.0