Hej

Onsdag idag, känns som att den här veckan kan gå snabbt, jobbar mån-sön så jag har det jag gör, känns både bra och dåligt att jobba så mycket utan ledighet. Det är ingen som säger att jag får ledigt nån dag nästa vecka som kommer heller. Har sovit så sjukt dåligt inatt, vaknar och vänder och vrider på mig, kryper in till Joakim och bara myser ner mig för att jag tror det ska bli bättre. Har haft så fruktansvärt ont i halsen så det finns ingen som kan tro det egentligen, men ska försöka bita ihop och inte sitta hemma och tycka synd om mig, så jag kämpar tills jag verkligen blir liggandes. Har varit i bra fart nu på morgonen, har bakat en kaka & diskat ochäven gjort chili con carne som finns klart, och lite jag kan ta med mig på jobbet. Är lite jobbigt när jag har en karl som är allergisk mot den goda rätten chili con carne, så han tänkte göra fisk idag som inte jag "tål". __________________________________________ Jahapp, kan det bara inte flyga in massa miljoner på ens konto så man kan känna att man har råd med alla 30 julklappar, typ. Är så mycket annat jag har i mina tankar. Vill använda mina pengar och det till framtidens projekt. ;/ men men.. bara inse fakta. Kämpa på och jobba, sluta klaga!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Evelina Hellström

Det bästa som hände mig i livet var när min son föddes den 17 oktober 2012.

RSS 2.0