Torsdag 6/5-1o







































Nu får det vara nog med bilder, tar typ en timme för att ladda upp en bild med den här dongeln ;P Ska kanske göra någon nytta, har blivit något fel på mig, sover som en stock tills Joakim väcker mig och säger Hej då! Sen kan jag inte sova, så i regel så kliver jag alltid upp vid halv åtta och fikar...;>
Fast jag inte har något att göra, funderar på kanske gå en promenad idag, för att få tiden att gå så Joakim kommer hem snart. ;P
Ikväll blir det nog Kyckling och ris för min del, funderar på att göra Torsk till Joakim, vi får se..

Pöss





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Evelina Hellström

Det bästa som hände mig i livet var när min son föddes den 17 oktober 2012.

RSS 2.0