Tisdag

Imorse sov jag som en stock, vaknade knappt av klockan som ringde för Joakim, vaknade när joakim fikat klart och skulle pussa mig hejdåå..
Jag har världens bästa pojkvän, är så glad och lycklig att jag får vara med honom. Världens snällaste och mysigaste, det är jobbigt att behöva säga hejdå, bara för en dag,  kliver upp tidigt för att få något gjort så att dagarna springer iväg så han kommer hem någon gång..

Ikväll till middag blir det klimpsoppa, eller som dom flesta säger Köttsoppa, har alltid sagt klimsoppa, så då säger jag det ..

_______________________________

Nu ska jag göra mig i ordning för att lite senare åka ut till lugnvik och träffa jessica och signe, vi ska kolla soffa idag..
I hope we find !

Kramar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Evelina Hellström

Det bästa som hände mig i livet var när min son föddes den 17 oktober 2012.

RSS 2.0