Q

Lovar du att vara ärlig?
Ja, jag tror det.
Du heter?
Evelina
Smeknamn?
Evvan & Evve
Låt som när du är ledsen sörjer till?
hilmen är oskyldigt blå & Fields of gold
Beroende av?
joakim, om jag nu skulle vara ärlig.
Vem behöver du mest just nu?
Joakim, Familj &  Vänner
Vad tror folk om dig?
Jag hoppas på något bra.
Stämmer det?
Hoppas det!
Vad får du oftast komplimanger för?
jag vet inte, snäll och omtänksam kanske?
Hur imponerar man på dig?
Humor
Brukar du skratta för dig själv?
Har börjat på senaste tiden med det ja, haha.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?
Linneans blomsterhandel på brunflovägen bakom stora kyrkan har haft.
Var bor du?
I Östersund
Trivs du där?
Ja
Äger du några converse?
Nej
Sprit, cider, vin eller öl:
Öl och vin, men gott med cider ibland med.

Brukar du bli för full?
Ja, det har hänt ett par gånger.
Vad har du för mobil operatör?
Halebop
Är du allergisk mot något?
Nej
Har du haft sex idag?
Nej
Hur svarar du i mobilen?

Evelina eller Hallå
Vem ringde du senast?
Joakim
Vad sa den du senast pratade med i telefonen?
Att jag inte behövde köra ut till hans(joakims) jobb, för att han skulle köra hit istället och hämta det han skulle ha.  
Antal timmar sömn inatt?
7 h
Sov du ensam?
Nej
Brukar du komma i tid?
Jag är duktig på att hålla tider.
När mår du bra?
När jag umgås med folk som får mig skratta
När blev du fotad senast?
I söndags då vi var till Therese i Ytterånoch kolla på massa grisar
Hur känner du dig nu?
pigg, precis fått träffa Joakim
Vanligaste färg på dina kläder?
Svart, vit & grå kanske?
Vad tycker du om fötter?

Inte något speciellt.

Vad saknar du?
Mina kompisar i Åsele och min familj!
Hade du en bra kväll igår?
Ja!! Alltid när jokim är hemma är det bra!
Favorit dryck på morgonen?
Juice, Te eller kaffe om det finns!
Rakar du benen?
Ja det gör jag, inskaffar mig snart en epilator.
När brukar du oftast gå och lägga dig?
Ibland 9 och ibland senare, när ögonen ger upp.
Är du blyg?
Nja, blyg och blyg, folk som jag inte känner  är jag mer blyg mot.
Sysslar du med någon idrott?

Nej, men skulle ha varit bra att börja.
Vill du hellre ha mail än brev?
Jepp.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?

Beror på.
Har du spytt offentligt?
Ja
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag?
Vet inte, men det finns säkert mycket.
Är du nöjd med ditt liv?
Verkligen, trivs med allt.
Är du bortskämd?
Nej, det vill jag inte säga att jag är.
Vad gör du i morgon?
Samma som idag kanske.
Vad är det värsta du vet?
Att bli sårad, och känna sig otillräcklig.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?
Det beror på vad man har att göra, vet inte exakt, nu blir det nog rätt mkt.
Vad behöver du just nu?
mkt
En speciell dag du minns?
Min första skjutna älg & studenten
Du samlar på?
Massa onödiga papper i pärmen
Gröna eller röda äppeln?
Röda
Vem ringer du när du är arg/ledsen?

Joakim / Terese
Gillar du golf?

Mini golf är superkul.
Vilken tid gick du upp idag?
kl: 09.00
Har du sovit i din egna säng inatt?
Ja, min och Joakims
Har du strumpor på dig nu?
Ja,värt att veta!
Vad ska du göra ikväll?
ja, mys med Joakim och kanske en promenad?
Är det okej att gråta?
Absolut!
När grät du senast?
I sömn inatt tro jag, haha.
Bär du glasögon eller linser?
Bara glasögon, borde dock ha på mig dom mer än vad jag har.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder?
Nej.
När går du upp ur sängen en helgmorgon?

Beror på, hur gårdagen varit?
Har du piercing?
Öronen
Har du tatuering?
Ja, två stjärnor på baksidan vaderna. Jimmy & Evelina
Vill du gifta dig?

Ja , en dag kanske.
Vill du ha barn?
Ja!
Solar du ofta?

Nja, det händer. Men mest innan man drar på utlanne
Är du bra på att laga mat?

Jag kan, men inget får gå fel, då tappar jag stinget.
Är du flygrädd?
Nej.
Hur vig är du?
Nja, inte alls skulle jag gissa på.
Vad dricker du helst när du är törstig?
Vatten & saft
Vilken är din favoritglass?

Pigelin
Tror du på ett liv efter döden?
Det tror jag på
Tycker du om sushi?
Har aldrig vågat smaka.
Vad äter du helst när du ser på film?
Popcorn
Bor dina föräldrar tillsammans?
Ja, hemma i åsele.
Har du tandläkarskräck?
Nej
Är du morgon- eller kvällsmänniska?
Skulle säga både och.
Vilken ögonfärg har du?
Blå/gröna
Har du någon gång gråtit dig till sömns?
Ja
Biter du på naglarna?
Ja.
Röker du?
Nej
Hur ofta tränar/motionerar du?
Sällan, men blir någon promenad då och då.
Senaste låt du hörde?
Fields of gold!
Vad gör du på helgerna?
Jobbar ibland & tar det lugnt. Ibland blir det fest!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Evelina Hellström

Det bästa som hände mig i livet var när min son föddes den 17 oktober 2012.

RSS 2.0