P

1. Hur gammal är du om fem år?
25
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
idag blir det nog Joakim
3. Hur lång är du?
167cm
4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Länge sen jag såg en film, så minns inte.
5. Vem ringde du senast?
Joakim
6. Vem ringde dig senast?
Joakim
7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Linneans Blomhandel på brunflovägen bakom stora kyrkan har haft. Av : Jessica Isaksson
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Smidigare att ringa och prata, men har man gratis sms kan jag faktiskt skriva mkt med.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Inte gifta, men fortfarande tillsammans
10. När såg du senast din mamma?
Länge Länge sen nu, 2 veckor kanske?
11. Vilken ögonfärg har du?
Blå/Gröna
12. När vaknade du i dag?
09.00 Joakim ringde och väckte mig, han glömt maten
13. Vilken är din favoritjulsång?
Det strålar en stjärna, kanske?
14. Vilken är din favoritplats?
Skogen är jag gärna i.
15. Vilken plats föredrar du minst?
Arbetsförmedlingen

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Östersund förhoppningsvis
17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Inget tro jag, clowner under sängen kanske.
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Igår kväll åt Joakim,jag råkade suga in massa eltejp med damsugarn som inte var meningen. Joakim blev brydd, och fattar inte hur jag bär mig åt.
19. Hur stor är din säng?
160cm, vill ha större, joakim är bra på ta plats
20. Har du stationär eller bärbar dator?
Vi har två bärbara datorer
21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Nästan alltid utan.
22. Hur många kuddar har du i sängen?
4
23. Hur många landskap har du bott i?
2
24. Vilka städer har du bott i?
Umeå & nu i Ö-sund
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Föredrar barfota.
26. Är du social?
Kanske lite blyg för ”nya” människor, men ack nej, pratar rätt mkt.
27. Vilken är din favoritglass?
pigelin
28. Vilken är din favoritefterrätt?
Paj va något slag
29. Tycker du om kinamat?
Det är det bästa!
30. Tycker du om kaffe?
24/7
31. Vad dricker du till frukost?
Te och juice
32. Sover du på någon särskild sida?
Just nu, min högra sida.Men annars har vi bestämda platser, borga,ö-sund,åsele mm

33. Kan du spela poker?
inte så intresseard av sånt, men det kan jag nog.
34. Tycker du om att mysa/kela?
Har blivit mkt mkt duktigare på det nu.
35. Är du en beroendemänniska?
Nej det är jag nog inte, ja just nu kanske utav Joppe
36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Känns som att jag borde veta? Sebbe är nog nära min födelesedag kanske?
37. Vill du ha barn?
Det är klart!
38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska
39. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej, rätt försiktig typ.
40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Havet
41. Vad spenderar du helst pengar på?
Hemmet & nödvändigt. Resten kan sparas till en resa till Thailand igen, eller Canada.
42. Äger du dyrbara smycken?
Nja, är inte för smycken, som dom flesta vet.
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?

2½ men och 7even heaven.
44. Kan du rulla med tungan?
Ja!
45. Vem är den roligaste människan du känner?
Sussi
46. Sover du med gosedjur?
nej
47. Vad har du för ringsignal?
dj_toxic_-secrety melodi
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Vi hade, och jag sparade massa som jag ville ha. Men det är spårlöst!
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Min mobiltelefon Sony Eriksson w995
50. Flirtar du mycket?
Nej, har Joakim
51. Kan du byta olja på bilen?
Byta och Byta, ”fylla på”kanske, men inte byta filtret och allt. Eller det kan jag säkert visst förresten! ;p
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nej.
53. Vilken var den senaste boken du läste?
Många men med glömda namn
54. Läser du dagstidningen?
Nej
55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej
56. Dansar du i bilen?
Sjunger gör jag!
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Rix Fm
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
recept
59. När var du i kyrkan senast?
Länge  sen, Noomi och Andreas bröllop? I arvidsjaur
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Eva-Lotta Sandström, Susanne
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
Några dagar



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Evelina Hellström

Det bästa som hände mig i livet var när min son föddes den 17 oktober 2012.

RSS 2.0