min älskade!

Ni ser kanske att jag har blivit rätt dålig på att skriva nu här på bloggen, jag har inte likaaa mkt tid som förut. Har börjat jobba nu på allvar och det känns faktiskt jäkligt bra, trivs faktiskt(speciellt med personal), det är bara det där med att hitta vägen, men jag har underbara kollegor som hjälper mig, och dessutom stör jag dem och frågar om jag ska svänga höger vänster eller bara gå rakt fram. Så det funkar och idag har det gått bra, dagen har bara gått lite för långsamt.

Sen tänkte jag bara säga att min älskade, underbara, finaste , alltså Joakim Isaksson, mannen/killen i mitt liv hade gjort det för SÖTT!!! hemma då jag kom.
Började egentligen med att vi skrev lite då han var själv och gick på stan, sen skrev jag och frågade om han hade hittat något, då fick jag till svar att han inte visste vad han letade efter så det var typ svårt. Då skrev jag att han hade ju en flickvän som gärna skulle vilja ha något mysigt, bara en sån liten grej lixom, att jag skrev det.
-
Jag kom hem, det stod en jätte fin blomma, i en jätte fin kruka.
Runt om det så var det massa levande ljus, i en halvmåne.
Framför blomman och i cirkeln av levande ljus stod ett kort med namnet PUSS på, där stod det massa fint och älskvärt i kortet.
Framför kortet låg då ett grått cement hjärta där det är ristat in JAG ÄLSKAR DIG

OM NI BARA VISSTE HUR LYCKLIG JAG VART DÅ!!!! JAG ÄLSKAR DENNA POJK. OTROLIGT ROMATISK AV SIG.
LER SÅ FORT JAG SER BLOMMAN, KORTET OCH HJÄRTAT PÅ BORDET.
DET HÄR VAD DET BÄSTA SOM KUNDE HÄNDA MIG I MITT LIV! ♥


_____________________________________________

Ikväll har vi varit och käkat hos Jessica och Sven, jätte god mat.
ungarna är gullig 
och jag bara trivs med allt.

Nu är vi hemma & jag tänker krypa ner mig i soffan med min joppe, och sen vet jag inte om jag ska ta ett bad eller en dusch innan jag sover.. grymt jobbigt. Sen ska jag kliva upp tidigt i morgon för att åka på jobb.

cya...

Måste bara hälsa till mina fina där hemma, ni vet vilka ni är. Saknar er, men inte åsele.
Jag är döödålig på att höra av mig, inte hunnit fylla på min mobil heller som jag sa att jag skulle. Men det går så om man inte har någon jobbtelefon och måste ha tag i någon. ;/

Puss på er alla!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Evelina Hellström

Det bästa som hände mig i livet var när min son föddes den 17 oktober 2012.

RSS 2.0