Måndag - Ösund

Känner mig faktiskt som hemma, redan nu. Vi kom till Östersund i Lördags, fick mkt hjälp med att flytta in grejorna i lägenheten. Jessica, Sven, Therese, Sebbe. Efter det så var Sven snäll att bygga ihop vår säng medans Joakim och Sebbe hämtade mera grejor i ett förråd Joakim hade fått lånat.
Nu har vi väl iaf fått bort lite lådor och fått lite där det ska vara, men fortfarande har vi ingen soffa som vi ska fixa imorgon bitti, så det blir inte att hänga upp nå mkt grejor förns dom har kommit sig på plats.
Igår var vi även och handlade på Maxi, 1600 kr blev det, mkt man behöver när man flyttar såhära känns det som.
Lördagskväll blev vi bjuden på middag hos Jessica och Sven + barnen, och där blev det lite vin och nå groggar, så vi skulle ta bussen hem, vilket blev lite tokigt för det blev så sent, så vi fick ta taxin, men det gick lika bra det. Kände mig faktiskt lite spak på söndagen, men ändå vaknade jag kl: 6 första gången..

Igår kväll (Söndagskväll) lovade jag min käraste att kliva upp och äta frukost med honom, och det gjorde jag. Vi kokade kaffe och ägg, åt smörgås och jag fil med flingor.. mys..
Han är lite nervös för det är hans första dag på jobbet i östersund, så det tog lite emot att åka i morse.. ;p

Själv så ska jag träffa en tjej som heter Linda på Onsdag och käka lunch med henne, ang: jobb. Känns lite pirrigt för min del med, men det kommer gå strålande.. ;p

___________________________________________

Känner mig super tråkig, har inte lagt ut mkt bilder från Thailand, nästan precis inte ett ENDA kort, förlåt.. men  det är så mkt annat man ska göra och hinna med...

Saknar mina fina, love


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Evelina Hellström

Det bästa som hände mig i livet var när min son föddes den 17 oktober 2012.

RSS 2.0