Måndag åter igen

.....skulle vilja säga, ännu en arbetsvecka men inte riktigt än. ;P

Sov otroligt dåligt inatt, kunde inte somna alls då vi la oss ner, tog upp min se & hör tidning som jag bara älskar och skulle läsa den för 10e gången, men det gick inte heller, joakim var så gullig och frågade om han skulle ge mig någon jakt tidning, men jag tyckte det var så onödigt att ligga och ha lyset tänt när han skulle upp och jobba dagen efter så jag släckte lampan och skulle försöka sova, men jag bara vred och vände mig, klev upp och drack, fick något ryck som jag får ibland, måste kliva upp och dricka något, ibland inbillar jag mig att jag har diabetes när jag nu och då kliver upp för att dricka flera liter känns det som. Men till sist så somnade jag , och vaknade i morse när Joakim klev upp, han var så trött min lilla gubbe, han var så trött så han glömde pussa mig som han brukar göra innan han åker på jobbet, eller så gjorde han det med flit? ;P

Gjorde en varmmacka som börjar bli rätt populärt här hemma med te, jätte mysigt och gott. Speciellt då man hör regnet slå ner på fönstret och det är halv mörkt.

Tänkte försöka lägga in några bilder sen inflyttning också.

Här lämnar jag åsele!

Sven hjälper mig med sängen, medans Joakim och Sebbe hämtar mer grejor

Jessica Vilmer och Sebbe, beach 2010?

Vilmer och Alvin kollar joakims låda

Therese och Jessica

Kvällen med öl & vin och bra sällskap efter hårt arbete!

lovee

Joakim fick hjälp och besök

Tog med mig Kata (Therese hund) på en lång promenad till Lugnvik

Små grisar, hemma hos Therese i ytterån!

och jagvar rädd, lika så Joakim.

Älskar dig!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Evelina Hellström

Det bästa som hände mig i livet var när min son föddes den 17 oktober 2012.

RSS 2.0