Lördag

Eftermiddag då, Pappa och Joakim ligger så nära dom kan i soffan och vilar, (tuff dag för killarna)
Dagen började med att Jag och Joakim klev upp och fikade, mamma och pappa kom vid halv tio i morse och då satt vi och pratabara, sen kom alla andra. Jessica Sven alla dom tre fina barnen & Torbjörn och Berith.
Då satt vi kvar en stund, drack kaffe och prata, fullt i lägenheten och jätte varmt. Sen begav jag och mamma oss ut mot växthuset och letade oss blommor, sen körde vi på stan och shoppa, och träffade Jessica och Berith där, vi lämnade alla karlar ute i lugnvik med Sven och barnen medans vi gick på stan och shoppade, av någon anledning fäller lixom inte karlar för det.
Jag lyckades handla väldigt mkt och dyrt, mkt nya underkläder, olika roliga färger, jätte kul. Ett par nya jätte snygga jeans som var dyra dessutom, ågra tröjor och så. Sen fikade vi på torget alla vi tjejer, och sen begav vi oss mot lugnvik för att se vad alla gubbar gjorde, och nu har jag mamma pappa och joakim kommit oss hem, och mamma och jag har fixat blommorna i lägenheten och massa annat, så nu tar vi oss ett vin glas, medans Joakim och Pappa taktik vilar efter en tuff dag med (whiskey och öl, antar jag) ???

Älskar Joakim!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Evelina Hellström

Det bästa som hände mig i livet var när min son föddes den 17 oktober 2012.

RSS 2.0