Hejsan

Har precis klivit upp var pigg men känner mig lite tung i huvudet i dag, om det är det tråkiga vädret som gör det eller om det är mitt hjärta som smittat mig, och är det så att han smittat mig så är det värt det.

Helgen har varit underbar, mamma och pappa har varit här och hälsat på, även joakims föräldrar, medans brudarna var ute på stan i lördags var killarna ute i lugnvik i Jessica och Svens hus, när vi kom dit så satt vi och pratade och åt rökt kötte och bara mös, sen åkte jag, joakim mamma och pappa hem till lägenheten för att ställa i ordning alla blommer jag och mamma hade köpt, medans så somnade Joakim och Pappa på soffan. Sen blev det utgång, vi åkte ut på stan för att äta på simons och viktors, jätte gott men väldigt dyrt där.
Sen efter maten åkte vi till Husvagnen på camping som pappa och mamma bodde i och satt där och tog några öl, sen begav jag och Joakim oss ut till Lugnvik till andra gänget.

Det har hänt väldigt mkt roligt iaf, orkar inte skriva allt, men jag älskar min familj & joakims.

I söndags då åkte mamma och pappa hem på förmiddagen, och jag och joakim åkte ut till Mo där alla i Joakims familj var och krattade, så vi drack kaffe och fika, sen blev det regn och jag och joakim drog vidare in mot stan och gick in på Elgiganten för att hitta en tvättmaskin, så idag (måndag) ska joakim gå in och köpa den.
Sen köpte vi två filmer vi ville se och såg dom, Joakim var dålig igår så jag lagade käk medans han låg i soffan och myste under täcket.


Idag ska jag ha min sista inskolningsdag på jobbet,(15.30-22.00) och jag hoppas att jag lär mig något ikväll, vafan, hur ska jag hitta över allt? Ja jag hoppas på det bästa, i morgon ska jag följa en dam på HC, och det hoppas jag att jag klarar med. :)
sen börjar det på allvar och då ska jag klara mig själv. Jobbar Måndag Tisdag Onsdag Torsdag Fredag Lördag och Söndag Till veckan så det blir några dagar iaf.


_____________________________________

Vill bara skriva ner att jag är så kär så jag har inte tid att höra av mig till mina vänner, sorry.
Jag älskar Joakim


Nu ska jag fika och sen ska jag grädda våfflor. Puss







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Evelina Hellström

Det bästa som hände mig i livet var när min son föddes den 17 oktober 2012.

RSS 2.0