Fredag

Fått i mig en krämtallrik och en rostad macka med ost och gurka på. Mums.

Sov inte speciellt  bra i natt, rörligheten och drömmar, sabbar min sömn totalt.
Igår pratade jag med Therese Isak och hon skulle jobba idag så hon undrade om jag kunde gå med Kata (hennes hund) till Lugnvik till Jessica som ska vara hundvakt, och ja det blir nog så, blir nog en lång promenad härifrån mig och Joakim till Torget och sen Lugnvik, men det kommer bli skönt, solen lyser och det blåser inget vad jag kan se, så det blir nog bra.

Igårkväll körde jag och Joakim till Hoting för att hämta hans firma bil, vi var hemma vid 22.oo tro jag, och kunde inte somna förns långt efter, men nu har vi det gjort ah.
Ikväll ska vi dricka lite vin och käka räkor, framför någon mysig film, hade vi tänkt, hinner säkert bli annat planerat.

______________________________________

Känns skönt att det är helg, för min del. Då har jag mååånga dagar att umgås med Joakim! Puss!
______________________________________


Kom just och tänka på att jag är världens sämsta på att höra av mig till mina vänner, jag är ledsen. ;/
Igår ringde jag till Mackan(Markus) kom på att han ringt mig för ett tag sen, och jag kunde inte prata med han då så jag lovade att ringa upp, vilket jag inte gjorde, när jag ringde han igår så frågade jag han om jag lovat att jag skulle ringa han och då sa han ; Ja men jo Evelina det var för ungefär 1½ månad sen, och jag blev så ledsen på mig själv. Det märks ju att man har för mkt i huvudet att tänka på, + att man gått och blivit tok kär.
Samma med alla mina fina i Åsele, blir alldeles för lite prat och jag saknar dom, men det är ju samma där¨, tiden räcker inte till.
Jag har iaf inte glömt er, Viggen, Mackan, Andreas, Fredrik, Malin, Sofie med mera.. Ni vet vilka ni är. kan inte skylla på någon annan än mig själv, jag är dålig och jag ska försöka skärpa mig..

Sen så tar ju Faktiskt Viggen (Alexander) Vigebo, en vän för livet, studenten, om ungefär 4 veckor, och jag hade önskat jag sett det, ser väl om jag kan. Men hade varit kul, vet ju att dom här veckorna som varit har varit rätt tuff, och det har varit mkt festande, men det är ju så det ska vara.:). 200 dagars, 150 dagars, 100 dagars, 50 dagars och sen smäller det..

Vill ta studenten igen jag också, var riktigt bra och roligt, men även sorligt att man vet att nu skiljs man, och jag kan säga att det blir lite "prat med klasskompisarna" fast man säger att man ska träffas och dra ihop en fest och så, finns ingen tid då alla gör så olika saker.... ;/ Men det är väl en del av livet misstänker jag.!

_____________________________________

Hare ggöttt .. .



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Evelina Hellström

Det bästa som hände mig i livet var när min son föddes den 17 oktober 2012.

RSS 2.0