Evelina

Ledig idag, som vanligt väntar jag på Joakim!
Känner mig lite besviken på östersund, det bara regnar och regnar, när ska solen komma fram? Såna här gånger längtar jag som bara den till Thailand, 2 veckor därborta var en fis i rymden och det gick så snabbt, längtar efter folket jag var dit med, och allt det roliga vi hade. Men nu blir det att arbeta ett år åtminstone, kanske inte ens det.
Ska försöka ställa in mig på plugga men jag måste läsa historia(100p) som vi inte hade då vi gick Jakt&Fiske, det känns lite lagomt drygt med.
Känns jobbigt att se Joakim bli så ledsen när jag pratar om att jag verkligen vill plugga och bli det där, kommer ju faktiskt bli en bit i från varandra, och han gnäller och påstår att när jag jobbar en kväll dör han nästan av att inte få se mig, röra mig, bara allmänt få ha mig i närheten, och jag vet ju faktiskt att det är jävligt jobbigt att inte få vara med varandra, bara en dag som denna, då jag är ledig och han jobbar känns det som att han har lämnat mig för gott.(haha). Men men, skolan/universitetet Finns endast i Solna, Umeå & Växsjö, så det är frågan om vad jag ska göra.
Jag har så mkt planer framöver i mitt liv. Vill plugga och få det klart och gjort, så när allt annat i mitt liv händer då har jag gjort klart skolan och gjort bort min önskan....

Aja... 
Igår så jag Sverige - Switzerland - Riktigt bra match måste jag få säga. Sverige spela bra. 
Men en sak som störde mig var grannen, hon måste vara djupt deprimerad eller något. Jag låg på kortsidan soffan, så jag såg henne precis i fönstret, och jag kollade klockan, tro det eller ej. Men hon gick ut och rökte var 10e minut.  Stackarn tänkte jag, hon måste ha nött en stig ute på sin ballkong som hon sprang ut och in, och dörren måste väl snart bytas ut.

Nej, nog med det ...

Trodde jag skulle få träffa alla mina fina i åsele på mitt jobb och dricka ute i yxsjö med dom, men nej serru. Joakim berättade igår att det är då det är bröllop för hans kusin så det sket sig ju lix. Och jag vill inte precis säga till tanterna/damerna/tjejerna i åsele att byta helg. ;/
doh.
Blir nog roligt ändå, men såg framemot det dära, och jag hade palnera sånt bra tag nu att få åka dit.
------------------------------------------------


Tänkte vänta på min karl nu sen vill jag att han följer mig ut och handlar mitt torkställ som jag ska ha. Vet inte om jag beträttade de, men Joakim kom hem med en tvättmaskin igår, det har vi pratat om länge så det känns jätte bra, kanske ska starta en maskin nu ikväll för att se hur den funkar, den är precis som min mamma och pappas, och den är bra.
Det är jätte jobbigt med tvätt tider häri källaren, har hunnit tvätta en gång på 3, snart 4 helger, det suger ju ordentligt, så det känns kanon..
------------------------------------------------


Ha det bra allihopa!
cya!


Aline, Andreas och Mitt Hårband!
Älska och saknar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Evelina Hellström

Det bästa som hände mig i livet var när min son föddes den 17 oktober 2012.

RSS 2.0