E

Vad heter ni? Joakim & Evelina
Hur träffades ni? Face
Hur länge har ni varit tillsammans? Lite mer än ett halv år.
Är ni förlovade?  Ja!
Bor ni ihop? Ja
Har ni barn?
Har båda körkort? Ja, Isåfall, vem kör bäst? Bäst = Förståndigast? Bäst – Joakim, Förståndigast - Evelina
Kommer du ihåg er första kyss? Ja
Vem sa "Jag älskar dig" först? Joakim
Vem är äldst? Evelina
Vilka stjärntecken är ni? Jungfrun & Skytten
Vem fyller först på året? Evelina
Vem är längst? Joakim
Vem sjunger bäst? Hah, svår fråga.
Håller ni i handen på stan? Det gör vi
Var nån av er oskuld när ni träffades? Nej
Kände ni varann innan ni blev ihop? Vi visste vilka vi var.
Vad har ni gemensamt? Vår humor, intressen & massa annat
Blev du kär i första ögonkastet? Vet inte rikitgt, ja har aldrig känt något liknande.

Har ni någon speciell låt? Meet me Half way och många många fler som påminner mig om oss.
Har ni stora framtidsplaner? Ja
Har ni gråtit i varandras armar? Ja, skulle man väl kunna säga
Har ni varit utomlands tillammans?Ja
Vilket är ert bästa minne? Thailand
Vem lagar bäst mat? Båda har kompetens för matlagning vill jag säga, bara man vill och ger det ett försök.
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Äter, sätter oss vid tv.n och sen sover.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Ja
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Nja, ja?
Blir du lätt svartsjuk? Ja & Nej, beror på. Men svartsjuk absolut.
Brukar ni bråka? Inge stort bråk så, men disskutioner i sinne.
Ringer eller SMS:ar ni mest? Både och.
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Hela han.
Brukar nån av er prata i sömnen? Åh, Joakim är jätte duktig på att prata i sömnen, och vi båda kan även snarka till lite sådär .



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Evelina Hellström

Det bästa som hände mig i livet var när min son föddes den 17 oktober 2012.

RSS 2.0