Day after Day

Idag har jag gjort en del känns det ändå som.
Körde in till stan och parkerade bilen, gick ner och skulle gå till Arbetsförmedlingen, men det var ju såklart stängt, (tro jag) Så jag fick ju lite tid till att gå på stan, och jag fyndade mig 4 grejor, två pagg och 2 saker jag ska ha i mitt besvärliga hår som går mig på neverna. I samma veva som jag skulle gå ner mot arbetsförmedlingen så fick jag världens kram mitt på stan och fick ju sen se att det var ju Erik som var och promenerade innan han skulle börja jobba, då följdes vi åt en stund och han skulle köpa en t-shirt, så vi gick det. Världens döskalle affär, alla som känner mig vet ju att det gillar jag.. Men tröjorna fanns inte i Eriks storlek så det blev inge fynd för honom, sen gick jag till arbetsförmedlingen med samma tur som vanligt så fick jag sitta och vänta LÄNGE, till och med LÄNGST, och jag var ju faktiskt typ FÖRST där, typsikt min tur. Men nu är det gjort bort, och jag är nu med i Abf här i Ö-sund.
Sen skyndade jag mig upp till bilen igen så att parkeringstiden inte skulle hinna gå ut, och det blev just precis. Då åkte jag till Lugnvik till Jessica och barnen, fick mig Te och satt och prata..

Har lagat mat åt Joakim och även diskat, nu ska vi sätta upp mina lack hyllor och tavlor, men borrarna han tagit utav sin chef var kassa, så han åkte nu iväg och skulle köpa några nya.

Sen blir det nog bara mys ikväll, lugnt och skönt.

________________________________________

Det är långhelg som kommer och Mamma och Pappa ska komma hit och hälsa på, även Torbjörn och Berith med. Så det blir mysigt med lite besök. Jag längtar så hemskt mycket efter mamma och pappa, så det blir väl till att inhandla blommor och sånt här kul med mamma.

Fredag då ska jag inskola mig på mitt nya jobb, och jag ser framemot det!




Kommentarer
Malin

vad kul :) den är ju jättefin.

Ja, när ska vi få komma och hälsa på, ni verkar vara så upptagna just nu. Saknar dig med, hoppas allt är bra. Puss

2010-05-12 @ 09:51:22
URL: http://malineriiksson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Evelina Hellström

Det bästa som hände mig i livet var när min son föddes den 17 oktober 2012.

RSS 2.0