lovely

Idag lyser och värmer solen som aldrig förr, varit ut med tiken (bira) på en promenad efter isen, det var det bästa på länge. Behövde lite luft. Önskade jag bara hade haft mig ett par skidor istället så Bira inte blir så himla rastlös när vi går, så hon letar möss i snön. ;>

Spenderat min dag lite med Andreas också, varit ute på isen och kört bil och sen så har vi laga ett lyse på hans pappas bil.

Nu funderar jag på vad jag ska laga för middag, ikväll vill jag även göra paj till efterrätt, inte ofta det blir efterätt, jag behöver det egentligen inte har alldeles för mkt att ta från ändå.. ;>

___________________________________

Är i valet och kvalet vad jag vill ha för rums kompis förutom Joakim... kanske inte nu men senare..

Har alltid så länge jag vetat varit intresseard av en Berner Sennenhund!




Men också en Golden Retriever, mysig och fin sällskaps hund. Har mött många i mina dagar och jag har fallit för dom





Men, eftersom jag älskar jakt & att vara ute vill jag ha en jakt hund, så jag är även intresserad uatv en
 Norrbottenspets, Från är bara när man ska ha tid med jakten och allt? 


 

Ah, jag vet inte. ;D

Älskar och saknar joakim! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Evelina Hellström

Det bästa som hände mig i livet var när min son föddes den 17 oktober 2012.

RSS 2.0