Helgen

Har varit hur bra som helst, åkte upp till Borgafjäll på Fredag. Var länge sen jag var där.
Lördag blev det något åk i backen, sen så gick vi in på afterskin och drack någon öl, sen åkte vi hem och "gjorde i ordning" oss och där somnade Joakim och trodde inte jag och Sebastian när vi sa att Taxin hade kommit, vi skulle nämligen åka på Ideet och käka middag med ; Fredrik, Anders och Sebbe.. Där fick vi oss middag och en gintonic och halva den lämnade jag, är inte duktig på att dricka det.. Sen gick vi hem vid halv ett, vi var bra på lyset båda två.
Söndag blev det lugnt och jag ville mest bara ligga i sängen, men vi tog oss ut och åkte lite bräda och det var hur fint väder som helst, vi tog skotern och körde upp en madrass och filtar, och sen åkte vi ner och tog liften upp igen och åkte dit vi lämnade grejorna och la oss 1½ timme kanske? Kanske. Jätte mysigt.

Hur bra helg som helst, är glad jag åkte upp..  ;> Älskar Joakim mest utav allt..

______________________________________

Bilder kommer imorgon, i hope.

Ska forsätta se HåkansBar nu! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Evelina Hellström

Det bästa som hände mig i livet var när min son föddes den 17 oktober 2012.

RSS 2.0