ABF

Klev upp i morse då Joakim åkte och börjdade tvätta som en jude, har strax tvättat klart trots att jag hade så mkt. Strax blir det Arbetsförmedlingen kl: 9.oo Känns inte speciellt lockande men det får ju gå.

Förlåt för min dåliga uppdatering här på bloggen, är riktigt dålig och lägger inte ner mkt tid för att skriva några rader. Mycket annat går före. Tex frugan (Terese) som har gått och blivit dålig och har ont i halsen, var ner med några klyxtabletter och strepsil & även alvedon, hon kallar mig lilladrian, vad menar hon med det ;) ????
Hoppas både jag och Joamik slipper det där och jag vill absolut inte ha det då vi åker bort till Thailand.

Nej nu lägger jag ut några bilder från Fredag!

Jessica rent ut sagt förstör min brors fina hårfärg. (tycker jag)

Jessica klädde sig i nått horigt! ;P haha

Jill Ida / Jessica blev i fyllan....



DET BÄSTA UTAV ALLT, är att jag har världens bästa bror trots hans fula hår...♥





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Evelina Hellström

Det bästa som hände mig i livet var när min son föddes den 17 oktober 2012.

RSS 2.0