Tisdag

Har varit dålig på skriva nu, men tänkte berätta lite om vad som hände i helgen.
Jag skyndade mig hem när jag slutat kl 16.oo och duschade och sen packade jag bilen med alla grejor och åkte till Åsele.
Kom fram till åsele vid 19.oo-19.3o då åkte jag och mamma till Joakim (min kusin) som fyllde 38 år, fikade åt tårta. Sen så skjutsade mamma mig till Sofie där Terese Fredrik Jessica Johanna och Nadja var, då drack vi lite vin för att senare dra iväg på pizzan där det var rätt mkt folk faktiskt, för att vara i åsele alltså, det var trubbadur så det var riktigt bra, sen blev det efterfest med dom vanliga, nordin mm.
Jag var väl hemma kl o3.oo och var helt död.
Lördag då vaknade jag kl o8.oo klev upp och åt lite sen åkte vid 09.oo till mitt älskade och efterlängtade jobb (hemtjänsten), åkte ner på blåmesen och drack lite saft och prata med dom, sen efter jag suttit där över 1timme, så åkte jag hem och mamma och jag åkte på salig röra och lämnade massa saker där, efter det åkte vi direkt till lövnäs och hjälpte pappa med att klyva ved och bara mös på med mina hundar som jag saknat så när jag bor här.
Sen när jag och mamma kom hem till åsele igen duschade jag och sen åkte jag vidare till Markus Johan och Jessica som jag skulle grilla kött med, och sen skulle jag köra dom till Fredrika som kanske var själva döden för mig, blev rikitgt less och fattar inte varför man betalar in sig på rockabilly för 150 spänn, finns som inget att se där inne, mer att se ute på parkeringen, men jag fick komma in gratis så det var shysst!
Dom var duktig mina vänner och stod utanför bilen och väntade vid kvar över 1, så då fick jag köra hem dom, kändes riktigt bra att inte behöva stanna så länge..

Söndag blev chill, det var morsdag vi åt god mat & sen så körde jag lastbil, lastning i vilhelmina. Var dessutom tvungen att filma.
Sen körde jag till avaträsk där jag skulle möta min saknade pojkvän jag inte sett sedan fredagen så det var ungefär det bästa på hela helgen, att få träffa honom igen..

Min helg har varit bra !

_________________________________________________

Jag kan inte ha det bättre, jag har Joakim och nå mer vill jag inte ha och kan inte begära.
Har aldrig känt mig så lycklig och så full av kärlek som då jag är med han..
En dag på jobbet tar död på mig, för att man inte får vara med han, jag vet att det åter sjukt, men det är fan så.
Lever livet och skulle inte byta ut det på något sätt.

♥ Ingrid, Eveina Hellström Älskar Per, Oscar, Joakim Isaksson ♥
2009-11-27 / 2010-04-21


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Evelina Hellström

Det bästa som hände mig i livet var när min son föddes den 17 oktober 2012.

RSS 2.0