so sick....

...Onsdag idag och jag har inte kryat på mig nå mycket sen igår. Är fortfarande snuvig och har ont i halsen, huvudet känns som det ska spängas, inte så lägligt att åka till jobbet tycker jag. Idag ska jag ladda som fan så att jag är frisk i morgon och att jag kan jobba, jag börjar bli less på att vara hemma och vänta in Joakim som hela veckan jobbar över till typ 18.00.

Fick lite ompyssling igår iaf. Igår låg jag absolut hela dagen i sängen, förutom då det var smalleville kl 10.oo och kl 14.00. När Joakim kom hem la han sig med mig och höll om mig, och sen åkte han iväg  och handla och jag började steka köttfärs och hänga tvätten, sen kom han tillbaka med saftsoppa som typ är min enda "kur" då jag är sjuk, så idag ska jag hälla i mig det. Han fick lite kritik igår när han bara hade stuckit på jobbet utan att säga hejdå, vaknade igår morse av att han inte var i sängen. Så i morse missade han inte det, och höll om mig hela natten och så sa; han vet inte om det var i sömn eller vad det var men han sa  ; Jag ska gifta mig med dig, absolut ingen tvekan Evelina. Haha.. då vet jag det!

;)

Nej nu ska jag göra mig risgrynsgröt och mysa och bara njuta av livet mitt (förutom att jag är sick), älskar annars allt.
Saknar mina vänner bara och ni vet vilka ni är. puss!



miss my girl...sassa, du är saknad.


Kommentarer
terese

miss u 2 :)

2010-06-23 @ 15:54:47
URL: http://edrickocherese.blogg.se/
Sassa

Saknar dig med!

2010-06-24 @ 18:04:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Evelina Hellström

Det bästa som hände mig i livet var när min son föddes den 17 oktober 2012.

RSS 2.0