Midsommar!

Sitter i Lövnäs med Mamma Pappa och Joakim och rackarns så kär jag är i Joakim, det bästa jag har någonsin.
Igår var även  Jimmy här och hälsade på, vi hade trevligt och åt jätte god middag, var ute och fiskade och la ut mjärdan, och hade oss.
Idag har jag och Joakim fiskat igen, tre gäddor & fem abborrar.

Nu ska vi ska snart äta mat. Kött, Kantarellsås, bakpotatis och sallad. ;)

Vi kom hit ti Torsdags och i morgon pker vi hem till östersund och då vämtas det jobb, sigrid mitt enda hopp på jobbet har semester i 5 veckor och det är för henne jag ska jobba! ;D

Ska fortsätta se smalleville som går på tv nu, eftersom vädret inte ger möjlighet till att vara ute, men efter matenn blir det kanske moster och sen en båttur med älsklingen och fiska!


JAG BARA ÄLSKAR MIN JOAKIM!
Det bästa som hänt mig någonsin.
Vad skulle jag göra utan honom, skulle dö.
Jag älskar dig mest av allt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Evelina Hellström

Det bästa som hände mig i livet var när min son föddes den 17 oktober 2012.

RSS 2.0