Hejsan

Idag är det en ledig dag för mig, både bra och dåligt. Vaknade då Joakim for men låg och drog mig ända till smallville började. Ska få undan massa i lägenheten och diska det som ligger i diskhon, sen drar jag en sväng med dammsugaren hade jag tänkt.

Insåg att det är på tiden att leta "klänning" eller något liknande på bröllopet vi ska på om 3 helger, men så svårt över internet tycker jag, vill gärna prova jag, och dessutom ha med mig Joakim.
Det är mkt som händer nu framöver känns det som, helgen som kommer så ska jag och Joakim till Åsele och vara med Terese och Fredrik, ta några öl och prata kanske Robin och  Malin är med? Sen på Lördag så är jag bjuden till mitt favorit ställe till mina favorit arbetskollegor på fest, självklart, jag kommer väl alltid vara bjuden dit, fast jag inte jobbar kvar. Vi ska åka ut ett gäng från jobbet till Yxsjö och bo där en natt i klas-åkes stuga, dricka lite alkohol och grilla, kanske basta med, bokade nämligen en plats i sussis husvagn där Åsa Annethe och Sussi redan bokat, tror det kommer bli riktigt nice, saknar dom riktigt mkt alla på jobbet och ska bli härligt att ses.

Vet ni; fast jag har nytt jobb inom vården & hemtjänst så finns fortfarande jobbet i åsele i mina tankar, jag går och oroa mig över hur det ska gå i sommar när det är så nya vikarier och allt, och om mina vårdtagare i åsele mår bra och allt det där. Ganska sjukt går och längtar efter att man ska få jobba någon dag framöver där, komma in och jobba och bara KÄNNA SIG HEMMA och verkligen KUNNA OCH VETA Allt!

Över till "mitt" , Imorgom jobbar jag från09.30 - till22.oo Känns rätt drygt, men det kommer nog gå bra, sen jobbar jag Onsdag och Torsdag med.
Det enda som egentligen kan kännas jobbigt, är att jag tycker att jag och Joakim inte får tillräckligt mkt tid med varandra, fast vi säker har massa tid med varandra men tiden går så snabbt så usch man hinner inte riktigt med.
Det gör ont och är jobbigt att behöva vara ifrån någon man älskar, även när man jobbar och inte riktigt har tid att tänka på "oss" hela tiden, så finns det fortfarande där. 

____________________________________________

Har iaf sökt jobb, och ska bli spännande att höra hur det blir och vad som händer. Har aldrig varit inte på platsbanken så mkt som jag varit det senaste 2 veckorna. 
;> 
____________________________________________

Canada då Joakim fyller 30år, låter super nice.
Innan det kanske det har hunnit bli en eller två Thailandsresor, men lets keep it a secret. 

åh jag har drömmar, så många drömmar med min Joakim! 


Nej nu ska jag göra bort lite här hemma i hemmet. Syns i åsele till Helgen gott folk!
 



Kommentarer
Malin

Ja vi tänkte vara med så jag får se dig igen, var ju så länge sen. Puss och kram.

2010-06-07 @ 12:36:52
URL: http://malineriiksson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Evelina Hellström

Det bästa som hände mig i livet var när min son föddes den 17 oktober 2012.

RSS 2.0